متن آهنگ عادت عاشقی - مازیار فلاحی
نويسندگان

تازه عادت کرده بودم ،که تو تنهایی بمونم
ولی وقتی تورو دیدم ،دیگه گفتم نمیتونم

تازه عادت کرده بودم ،که باشم تنهای تنها
تاکه دیدمت دلم گفت،تویی اون عشق تو رویا

تازه عادت کرده بودم
تازه عادت کرده بودم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:متن آهنگ عادت عاشقی مازیار فلاحی, ] [ 21:55 ] [ مجتبی ]

درباره وبلاگ

به دهکده ی عشق من و تبسمم خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1